Villa Rosa

Międzyzdroje

Regulamin

Regulamin  postępowania w okresie pandemii covid-19  Villa Rosa

  1. obowiązek noszenia masek na terenie obiektu poza pokojami 
  2. obowiązkowe korzystanie z płynów dezynfekujących po wejściu do obiektu
  3. bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych (zakaz odwiedzin)
  4. kontakt z obsługą obiektu tylko telefoniczny nr 722 720 720
  5. pokoje dezynfekowane (ozonowanie), pokoje nie sprzątane w trakcie pobytu 
  6. powierzchnie wspólne sprzątane zgodnie z reżimem sanitarnym
  7.  przy rezerwacji podanie, danych wszystkich osób przebywających w obiekcie wraz z kontaktem telefonicznym (wymóg w przypadku zakażenia wirusem COVID-19 na terenie obiektu w celu działania zgodnie  wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego) 
  8. Zameldowanie  od godz. 16:00 - 18:00  bez możliwości wcześniejszego przybycia, poprzedzone wskazaniem konkretnej godziny sms lub telefonicznie  nr 0048 722 720 720
  9. wymeldowanie tylko przez quick check out (skrzynka na klucze) do godziny 10:00 bez możliwości przedłużenia doby

 

REGULAMIN obiektu turystycznego „VILLA ROSA”

  1. Regulamin obowiązuje wszystkich Wczasowiczów, Gości oraz wszystkie osoby przebywające czasowo na terenie Villa Rosa.
  2. Wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkie działania członków ich rodzin oraz Gości.
  3. Wczasowicze korzystający z usług Villa Rosa zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do zaleceń i próśb pracowników.
  4. Villa Rosa nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Wczasowiczów zasad zawartych w regulaminie.
  5. Administrator zapewnia utrzymanie w należytym stanie infrastruktury technicznej, wywóz śmieci oraz usuwanie awarii w możliwie najszybszym czasie.

      

Zameldowanie i Wymeldowanie

  1. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 i kończy o godzinie 10.00 następnego dnia.
  2. Wyjazdy możliwe są w godzinach 8.00 - 10.00, przyjazdy w godzinach 15.00 - 17.30. W przypadku innych godzin przyjazdu lub wyjazdu należy powiadomić o tym fakcie pracownika recepcji pod numerem telefonu 722 720 720.
  3. W przypadku braku powiadomienia Villi Rosa o przyjeździe w godzinach późniejszych niż 17.30, pobrana zostanie dodatkowa opłata w wysokości 50 zł.
  4. Po przybyciu należy niezwłocznie zgłosić się do recepcji Villa Rosa w celu dopełnienia obowiązków meldunkowych oraz uregulowania należności za pobyt, zgłaszania danych do faktur. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960)
  5. Należność za pobyt wraz z opłatą klimatyczną pobierana jest z góry w dniu zameldowania.
  6. Za przedłużenie przez Wczasowicza pobytu w Pensjonacie w godz. 10.00 - 17.30 dolicza się do rachunku należność za pół doby hotelowej, za przedłużenie pobytu ponad godz. 17.30 - za całą dobę. Chęć przedłużenia pobytu w Pensjonacie należy zgłosić do godz. 9.00, pod warunkiem, że pokój nie został wynajęty.
  7. W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, Wczasowiczom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres, ani zwrot zadatku za rezerwację pobytu.
  8. W przypadku braku przybycia w zarezerwowanym terminie przez Wczasowicza, lub braku powiadomienia o późniejszej godzinie przybycia telefonicznie pod nr tel. 722 720 720 pokój zostaje wystawiony do wynajęcia po godz. 19.00, a Wczasowiczowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
  9. Wczasowicz nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  10. Goście Wczasowiczów powinni opuścić teren Villi Rosa do godziny 22:00.
  11. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, oraz które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.

 

Zasady bezpieczeństwa

  1. Wczasowicze mają obowiązek zamykania drzwi głównych, w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym i nieudostępnianie kluczy osobom postronnym.
  2. Administrator nie odpowiada za rzeczy Wczasowicza pozostawione w pokoju.
  3. Wszelkie przypadki naruszenia bezpieczeństwa na terenie Pensjonatu należy zgłaszać do Administratora lub Recepcji.
  4. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach nie wolno używać przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

 

Sprawy porządkowe

  1. W godzinach od 22.00 wieczorem do 7.00 rano obowiązuje cisza nocna.
  2. Wszystkie osoby przebywające na terenie Villi Rosa zobowiązane są do stosowania ogólnie przyjętych zasad i norm współżycia społecznego.
  3. Wszelkie odpady pochodzące z poszczególnych pokojów należy wrzucać do pojemników przeznaczonych do tego celu w taki sposób, aby nie zanieczyszczać pojemników i otoczenia. Odpady powinny być zapakowane w worki do tego celu przeznaczone.
  4. Używanie materiałów niebezpiecznych, takich jak petardy, sztuczne ognie jest surowo zabronione.
  5. Zabrania się:
    - dokarmiania zwierząt i ptaków.
    - zakłócania spokoju innym Wczasowiczom.
    - wnoszenia na teren Villi Rosa materiałów lub urządzeń uznawanych za potencjalnie niebezpieczne
    - zachowanie gości i osób korzystających z usług Villi Rosa nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, kierownictwo może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę

 - zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite

 - palenia w pokojach (dotyczy również łazienek). Palenie dozwolone jest na zewnątrz Villi Rosa.

  1. Kara grzywny za palenie wyrobów tytoniowych, spowodowanie zagrożenia pożarowego oraz niewłaściwe i rażące użytkowanie pokoju, powodujące jego drastyczne zabrudzenie i zniszczenie ustalana jest indywidualnie, lecz nie niższa niż 1 000 zł i nie obejmuje kosztów odrestaurowania i przywrócenia pokoju do należytego stanu umożliwiającego jego swobodne użytkowanie.
  2. Wymiana pościeli odbywa się 1 raz w tygodniu, wymiana ręczników możliwa na życzenie, sprzątanie pokoi - 1 raz w tygodniu, bądź na życzenie.
  3. Przedmioty osobiste pozostawione przez gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez jeden miesiąc, a następnie zostaną zniszczone.
  4. W przypadku zastrzeżeń i reklamacji dotyczących świadczonej usługi, Wczasowicz proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wyjazdu nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, iż nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn niezależnych od nas, np. przerwa w dostawie prądu lub wody.
  5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go gości. Za wykryte zniszczenia, po wcześniejszej konsultacji, Gość zostanie obciążony kosztami naprawy. Dotyczy to również zagubionych kluczy.

 

Zwierzęta

 


W obiekcie nie są akceptowane zwierzęta.

 

Dane osobowe

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Firma Eurocapital Julia Maj z siedzibą przy al. Wojska Polskiego 29/3, 70-473 Szczecin.
  2. W trakcie dokonywania rezerwacji Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Administratora.
  3. Administrator będzie zbierał i przetwarzał dane w celu wykonania usługi noclegowej, której Gość jest stroną.
  4. Dane osobowe są wykorzystywane tylko w takim zakresie w jakim zostały pozyskane podczas prowadzenia działalności gospodarczej przez Administratora.
  5. Dane osobowe udostępniamy innym podmiotom, jeżeli będzie to niezbędne do realizacji usługi lub wynika z obowiązujących przepisów prawa - w tym do podmiotów świadczących na rzecz Administratora usługi księgowe, prawne.
  6. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do wykonania usługi.
  7. Adresy e-mail zbierane są przez Administratora wyłącznie w celu ich przetwarzania dla realizacji usługi „Newsletter Villa Rosa”. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Dane są podawane przez osoby, których dotyczą, dobrowolnie, niemniej bez ich podania nie jest możliwa realizacja usługi „Newsletter Villa Rosa”.
  8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych, przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora:

          - poprawienia lub uzupełnienia danych

          - usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie

          - ograniczenia przetwarzania danych osobowych

          - przeniesienia danych do innego administratora danych

          - jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, mogą Państwo tę zgodę w każdej chwili wycofać.

        - w przypadku uznania, że Państwa dane osobowe są przetwarzane wbrew przepisom, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Z wymienionych powyżej uprawnień można skorzystać poprzez kontakt z Administratorem.

 


Zasady komunikacji z Administratorem

 

  1. Wczasowicze mogą zgłaszać swoje opinie dotyczące wszelkich aspektów funkcjonowania pensjonatu do Administratora:
    - telefonicznie pod numerem tel. 091 814 43 30
    - za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    - pisemnie na adres: Firma Eurocapital Julia Maj, al. Wojska Polskiego 29/3, 70-473 Szczecin

Wszelkie przypadki naruszenia porządku należy zgłaszać do Administratora.
W sprawach nieuregulowanych obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.