Regulamin
Regulamin postępowania w okresie pandemii covid-19 Villa Rosa
- obowiązek noszenia masek na terenie obiektu poza pokojami
- obowiązkowe korzystanie z płynów dezynfekujących po wejściu do obiektu
- bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych (zakaz odwiedzin)
- kontakt z obsługą obiektu tylko telefoniczny nr 722 720 720
- pokoje dezynfekowane (ozonowanie), pokoje nie sprzątane w trakcie pobytu
- powierzchnie wspólne sprzątane zgodnie z reżimem sanitarnym
- przy rezerwacji podanie, danych wszystkich osób przebywających w obiekcie wraz z kontaktem telefonicznym (wymóg w przypadku zakażenia wirusem COVID-19 na terenie obiektu w celu działania zgodnie wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego)
- Zameldowanie od godz. 16:00 - 18:00 bez możliwości wcześniejszego przybycia, poprzedzone wskazaniem konkretnej godziny sms lub telefonicznie nr 0048 722 720 720
- wymeldowanie tylko przez quick check out (skrzynka na klucze) do godziny 10:00 bez możliwości przedłużenia doby
REGULAMIN obiektu turystycznego „VILLA ROSA”
- Regulamin obowiązuje wszystkich Wczasowiczów, Gości oraz wszystkie osoby przebywające czasowo na terenie Villa Rosa.
- Wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkie działania członków ich rodzin oraz Gości.
- Wczasowicze korzystający z usług Villa Rosa zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do zaleceń i próśb pracowników.
- Villa Rosa nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Wczasowiczów zasad zawartych w regulaminie.
- Administrator zapewnia utrzymanie w należytym stanie infrastruktury technicznej, wywóz śmieci oraz usuwanie awarii w możliwie najszybszym czasie.
Zameldowanie i Wymeldowanie
- Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 i kończy o godzinie 10.00 następnego dnia.
- Wyjazdy możliwe są w godzinach 8.00 - 10.00, przyjazdy w godzinach 15.00 - 17.30. W przypadku innych godzin przyjazdu lub wyjazdu należy powiadomić o tym fakcie pracownika recepcji pod numerem telefonu 722 720 720.
- W przypadku braku powiadomienia Villi Rosa o przyjeździe w godzinach późniejszych niż 17.30, pobrana zostanie dodatkowa opłata w wysokości 50 zł.
- Po przybyciu należy niezwłocznie zgłosić się do recepcji Villa Rosa w celu dopełnienia obowiązków meldunkowych oraz uregulowania należności za pobyt, zgłaszania danych do faktur. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960)
- Należność za pobyt wraz z opłatą klimatyczną pobierana jest z góry w dniu zameldowania.
- Za przedłużenie przez Wczasowicza pobytu w Pensjonacie w godz. 10.00 - 17.30 dolicza się do rachunku należność za pół doby hotelowej, za przedłużenie pobytu ponad godz. 17.30 - za całą dobę. Chęć przedłużenia pobytu w Pensjonacie należy zgłosić do godz. 9.00, pod warunkiem, że pokój nie został wynajęty.
- W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, Wczasowiczom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres, ani zwrot zadatku za rezerwację pobytu.
- W przypadku braku przybycia w zarezerwowanym terminie przez Wczasowicza, lub braku powiadomienia o późniejszej godzinie przybycia telefonicznie pod nr tel. 722 720 720 pokój zostaje wystawiony do wynajęcia po godz. 19.00, a Wczasowiczowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
- Wczasowicz nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Goście Wczasowiczów powinni opuścić teren Villi Rosa do godziny 22:00.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, oraz które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
Zasady bezpieczeństwa
- Wczasowicze mają obowiązek zamykania drzwi głównych, w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym i nieudostępnianie kluczy osobom postronnym.
- Administrator nie odpowiada za rzeczy Wczasowicza pozostawione w pokoju.
- Wszelkie przypadki naruszenia bezpieczeństwa na terenie Pensjonatu należy zgłaszać do Administratora lub Recepcji.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach nie wolno używać przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
Sprawy porządkowe
- W godzinach od 22.00 wieczorem do 7.00 rano obowiązuje cisza nocna.
- Wszystkie osoby przebywające na terenie Villi Rosa zobowiązane są do stosowania ogólnie przyjętych zasad i norm współżycia społecznego.
- Wszelkie odpady pochodzące z poszczególnych pokojów należy wrzucać do pojemników przeznaczonych do tego celu w taki sposób, aby nie zanieczyszczać pojemników i otoczenia. Odpady powinny być zapakowane w worki do tego celu przeznaczone.
- Używanie materiałów niebezpiecznych, takich jak petardy, sztuczne ognie jest surowo zabronione.
- Zabrania się:
- dokarmiania zwierząt i ptaków.
- zakłócania spokoju innym Wczasowiczom.
- wnoszenia na teren Villi Rosa materiałów lub urządzeń uznawanych za potencjalnie niebezpieczne
- zachowanie gości i osób korzystających z usług Villi Rosa nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, kierownictwo może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite
- palenia w pokojach (dotyczy również łazienek). Palenie dozwolone jest na zewnątrz Villi Rosa.
- Kara grzywny za palenie wyrobów tytoniowych, spowodowanie zagrożenia pożarowego oraz niewłaściwe i rażące użytkowanie pokoju, powodujące jego drastyczne zabrudzenie i zniszczenie ustalana jest indywidualnie, lecz nie niższa niż 1 000 zł i nie obejmuje kosztów odrestaurowania i przywrócenia pokoju do należytego stanu umożliwiającego jego swobodne użytkowanie.
- Wymiana pościeli odbywa się 1 raz w tygodniu, wymiana ręczników możliwa na życzenie, sprzątanie pokoi - 1 raz w tygodniu, bądź na życzenie.
- Przedmioty osobiste pozostawione przez gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez jeden miesiąc, a następnie zostaną zniszczone.
- W przypadku zastrzeżeń i reklamacji dotyczących świadczonej usługi, Wczasowicz proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wyjazdu nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, iż nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn niezależnych od nas, np. przerwa w dostawie prądu lub wody.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go gości. Za wykryte zniszczenia, po wcześniejszej konsultacji, Gość zostanie obciążony kosztami naprawy. Dotyczy to również zagubionych kluczy.
Zwierzęta
W obiekcie nie są akceptowane zwierzęta.
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Firma Eurocapital Julia Maj z siedzibą przy al. Wojska Polskiego 29/3, 70-473 Szczecin.
- W trakcie dokonywania rezerwacji Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Administratora.
- Administrator będzie zbierał i przetwarzał dane w celu wykonania usługi noclegowej, której Gość jest stroną.
- Dane osobowe są wykorzystywane tylko w takim zakresie w jakim zostały pozyskane podczas prowadzenia działalności gospodarczej przez Administratora.
- Dane osobowe udostępniamy innym podmiotom, jeżeli będzie to niezbędne do realizacji usługi lub wynika z obowiązujących przepisów prawa - w tym do podmiotów świadczących na rzecz Administratora usługi księgowe, prawne.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do wykonania usługi.
- Adresy e-mail zbierane są przez Administratora wyłącznie w celu ich przetwarzania dla realizacji usługi „Newsletter Villa Rosa”. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy o ochronie danych osobowych. Dane są podawane przez osoby, których dotyczą, dobrowolnie, niemniej bez ich podania nie jest możliwa realizacja usługi „Newsletter Villa Rosa”.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych, przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora:
- poprawienia lub uzupełnienia danych
- usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- przeniesienia danych do innego administratora danych
- jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, mogą Państwo tę zgodę w każdej chwili wycofać.
- w przypadku uznania, że Państwa dane osobowe są przetwarzane wbrew przepisom, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Z wymienionych powyżej uprawnień można skorzystać poprzez kontakt z Administratorem.
Zasady komunikacji z Administratorem
- Wczasowicze mogą zgłaszać swoje opinie dotyczące wszelkich aspektów funkcjonowania pensjonatu do Administratora:
- telefonicznie pod numerem tel. 091 814 43 30
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pisemnie na adres: Firma Eurocapital Julia Maj, al. Wojska Polskiego 29/3, 70-473 Szczecin
Wszelkie przypadki naruszenia porządku należy zgłaszać do Administratora.
W sprawach nieuregulowanych obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.